Biblioteket

Barn og elever i utfordrende kontekster: ulike perspektiver
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Barn og elever i utfordrende kontekster: ulike perspektiver
Medansvarlig
Språk
  • Språk: nob.
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2025
Noter
  • Boken handler om hvordan vi kan forstå ulike former for utfordrende atferd, og hvilke tiltak med bakgrunn i forskning vi kan anbefale. Tema som inngår, er: barn og elever i utfordrende kontekster, stressmestring på mange nivåer, sosial emosjonell læring, autoritative klimaer, betydningen av interaksjoner, implementering relatert til dette temaet og en systemteoretisk oppsummering. Innholdet i boken kan relateres til både barnehage, grunnskole og videregående skole. Målgruppen er forskere, masterstudenter og ansatte i barnehage, skole og PPT.
ISBN
  • 9788202833657
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 2 (0)
*00002253cam a2200373 c 4500
*00110161
*00520250120091401.0
*007ta
*008241104s2025    no a   e ||||||0| 0 nob|d
*019  $bl
*020  $a9788202833657$cNkr 389.00$qheftet
*035  $a(NO-OsBA)0741499
*040  $aNO-OsBA$bnob$erda
*08204$a371.93$qNO-OsBA$223/nor/20250120
*1001 $aRoland, Pål$d1956-$0(NO-TrBIB)90959950$4aut$811$81
*24010$aBarn og elever i utfordrende kontekster
*24510$aBarn og elever i utfordrende kontekster$bulike perspektiver$cPål Roland
*250  $a1. utgave
*264 1$aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2025
*300  $a159 sider$billustrasjoner
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386  $mNasjonalitet/regional gruppe$aNordmenn$bn.$2bibbi$81
*386  $mKjønn$am$811
*520  $aBoken handler om hvordan vi kan forstå ulike former for utfordrende atferd, og hvilke tiltak med bakgrunn i forskning vi kan anbefale. Tema som inngår, er: barn og elever i utfordrende kontekster, stressmestring på mange nivåer, sosial emosjonell læring, autoritative klimaer, betydningen av interaksjoner, implementering relatert til dette temaet og en systemteoretisk oppsummering. Innholdet i boken kan relateres til både barnehage, grunnskole og videregående skole. Målgruppen er forskere, masterstudenter og ansatte i barnehage, skole og PPT.
*65017$aAtferdsvansker$gspesialpedagogikk$0(NO-OsBA)1110735$2bibbi$9nob
*7001 $aRoland, Pål$d1956-$0(NO-TrBIB)90959950$tBarn og elever i utfordrende kontekster
*8521 $h371.93$iROL
*856  $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/a5aef4a5-ac12-4e58-b6b9-ffe913ae66ae/original.jpg$3Omslagsbilde
*856  $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/a5aef4a5-ac12-4e58-b6b9-ffe913ae66ae/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*950 0$aAtferdsproblem$zAtferdsvansker$0spesialundervisning$9nob
*991  $a20250115
*996  $uhttps://bibbi21.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6484&db=bibbi21&ID=444151&SU=6484$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Bilder 
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Signo kompetansesenter371.93 Ro