Tittel Arbeid med overganger i barnehagen: å skape sammenheng for og med barn
Medansvarlig
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002111cam a2200433 c 4500
*00110252
*00520250110121801.0
*007ta
*008240528s2025 no a e ||||||0| 0 nob|d
*019 $bl
*020 $a9788245043341$cNkr 369.00$qheftet
*035 $a(NO-OsBA)0729125
*040 $aNO-OsBA$bnob$erda
*08204$a372.21$qNO-OsBA$223/nor/20250110
*1300 $aArbeid med overganger i barnehagen
*24510$aArbeid med overganger i barnehagen$bå skape sammenheng for og med barn$cHogsnes, Hilde Dehnæs, Storli, June Berger og Eik, Liv Torunn (red.)
*250 $a1. utgave
*264 1$aBergen$bFagbokforlaget$c2025
*300 $a155 sider$billustrasjoner
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386 $mNasjonalitet/regional gruppe$aNordmenn$bn.$2bibbi$81
*386 $mKjønn$af$811
*65017$aBarnehagepedagogikk$0(NO-OsBA)1112003$2bibbi$9nob
*65017$aBarnehagepedagogikk$0(NO-OsBA)1112003$2bibbi$9nno
*65027$aOvergangsfaser$gmiljøpsykologi$0(NO-OsBA)1681388$2bibbi$9nob
*7001 $aEik, Liv Torunn$d1954-$4edt$0(NO-TrBIB)90840916$81$811
*7001 $aHogsnes, Hilde Dehnæs$d1964-$4edt$0(NO-TrBIB)9023122$81
*7001 $aStorli, June Berger$d1976-$4edt$0(NO-TrBIB)14066828$81$811
*8521 $h372.21$iARB
*856 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/2ac23e47-140d-474c-98e0-e36d8a27be63/original.jpg$3Omslagsbilde
*856 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/2ac23e47-140d-474c-98e0-e36d8a27be63/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*900 0$aDenhes Hogsnes, Hilde$zHogsnes, Hilde Dehnæs$9nor
*950 0$aPedagogikk$xBarnehager$zBarnehagepedagogikk$9nor
*950 0$aFørskolepedagogikk$zBarnehagepedagogikk$9nor
*950 0$aBarnehager$xUndervisning$zBarnehagepedagogikk$9nor
*991 $a20250107
*996 $uhttps://bibbi21.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6484&db=bibbi21&ID=443778&SU=6484$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening