Biblioteket

Trenger vi å snakke for å lære på skolen? [kombidokument]: eksempler på pedagogisk praksis for elever uten funksjonelt talespråk i en inkluderende skole for alle
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Trenger vi å snakke for å lære på skolen? [kombidokument]: eksempler på pedagogisk praksis for elever uten funksjonelt talespråk i en inkluderende skole for alle
Medansvarlig
Språk
  • Språk:
Hylleplassering
  • 371.904 3 Øs
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2010
ISBN
  • 82-8056-029-7
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000100781om a22     uc 4500
*0014057
*00520210428110750.0
*008      v                         |     |d
*020  $a82-8056-029-7$qib.
*0821 $a371.904 3
*096  $a371.904 3 Øs
*1001 $aØstvik, Jørn
*2451 $aTrenger vi å snakke for å lære på skolen?$beksempler på pedagogisk praksis for elever uten funksjonelt talespråk i en inkluderende skole for alle$cJørn Østvik og Hanne Almås$hkombidokument
*260  $aLevanger$bTrøndelag kompetansesenter$c2010
*300  $a165 s.$bill.$e2 DVD
*65014$aSpråkvansker$xtalespråk
*650 4$aInkludering
*650 4$aSkolen
*650 4$aLæring
*6531 $aASK - alternativ og supplerende kommunikasjon
*653  $apedagogisk praksis
*700  $aAlmås, Hanne
*710  $aTrøndelag kompetansesenter
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt13.05.2024Signo kompetansesenter371.904 3 Øs