Biblioteket

Transspråking: språk, tospråklighet og opplæring
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Transspråking: språk, tospråklighet og opplæring
Medansvarlig
Språk
  • Språk: nob.
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2019
Noter
  • «Transspråking» er et nytt begrep som endrer forståelsen av språkbrukere og samfunnets måte å strukturere språklæring på. Boken presenterer denne nye tankegangen og forklarer hvordan den skiller seg fra tidligere teorier og modeller for språklæring og flerspråklig utvikling. Forfatterne viser hvordan transspråking kan brukes i språkopplæring. Boken er aktuell for alle som er opptatt av hvordan mennesker bruker og lærer flere språk, som lærere, studenter og forskere innen norsk som andrespråk eller fremmedspråk. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
  • 9788202610579
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00002272     2200397   4500
*0018747
*00520190130124807.0
*007ta
*008190129s2019       a|||e||||||||||0 nob|d
*019  $bl
*020  $a9788202610579$cNkr 349.00$qh.
*035  $a(NO-OsBA)0556060
*040  $aNO-OsBA$bnob$ekatreg
*041  $heng
*08204$a404.2$qNO-OsBA$223/nor
*1001 $aGarcía, Ofelia$d1949-$0(NO-TrBIB)90515555$4aut$81
*2400 $aTranslanguaging$blanguage, bilingualism and education
*24510$aTransspråking$bspråk, tospråklighet og opplæring$cOfelia García og Li Wei ; oversatt av Inger Sverreson Holmes
*2460 $aTranslanguaging$iOriginaltittel
*264 1$aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2019
*300  $a169 s.$bill.
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386  $mNasjonalitet/regional gruppe$aCubanere$bcub.$2bibbi$81
*386  $mNasjonalitet/regional gruppe$aNordmenn$bn.$2bibbi$82
*386  $mKjønn$am$811
*500  $aOriginaltittel: Translanguaging
*501  $aHar bibliografi, noter, register
*520  $a«Transspråking» er et nytt begrep som endrer forståelsen av språkbrukere og samfunnets måte å strukturere språklæring på. Boken presenterer denne nye tankegangen og forklarer hvordan den skiller seg fra tidligere teorier og modeller for språklæring og flerspråklig utvikling. Forfatterne viser hvordan transspråking kan brukes i språkopplæring. Boken er aktuell for alle som er opptatt av hvordan mennesker bruker og lærer flere språk, som lærere, studenter og forskere innen norsk som andrespråk eller fremmedspråk. Omtalen er utarbeidet av BS.
*65017$aFlerspråklighet$gspråk og språkvitenskap$0(NO-OsBA)1119407$2bibbi$9nob
*650  $aSpråkopplæring
*7001 $aWei, Li$d1961-$0(NO-TrBIB)1498562804218$4aut$811
*7001 $aHolmes, Inger Sverreson$d1962-$0(NO-TrBIB)10000241$4trl$82
*8521 $h404.2$iG
*900 0$aSverreson Holmes, Inger$zHolmes, Inger Sverreson$9nor
*996  $uhttps://bibbi21.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6484&db=bibbi21&ID=282466&SU=6484$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Signo kompetansesenter404.2 Ga