Biblioteket

Å samtale seg til kunnskap: sosiokulturelle teorier om barns læring om språk og gjennom språk
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Å samtale seg til kunnskap: sosiokulturelle teorier om barns læring om språk og gjennom språk
Språk
  • Språk:
Hylleplassering
  • 155.413 Gj
Klassifikasjon
Emne
År
  • c2009
ISBN
  • 978-82-450-0791-6
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000090260am a22     uc 4500
*0014011
*00520210428110751.0
*007t|
*008p     vnob|||||xx ||||||onono   |     |d
*019  $bl
*020  $a978-82-450-0791-6$qh.$cNkr 269.00
*035  $a(0)nf0916478
*0821 $a155.413
*096  $a155.413 Gj
*1001 $aGjems, Liv$d1953-
*2451 $aÅ samtale seg til kunnskap$bsosiokulturelle teorier om barns læring om språk og gjennom språk$cLiv Gjems
*260  $aBergen$bFagbokforl.$cc2009
*300  $a163 s.
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*500  $aBokens tema er hvordan barn lærer språk i hverdagen.Det er meget viktig at førskolelærere samtaler med barna. Kunnskap utvikles gjennom samtaler.
*65014$aLæring
*650 4$aSpråk
*650 4$aBarn
*650 4$aFørskolelærere
*6531 $asosiokulturelle teorier
*653  $asamtaler
*653  $adialog
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Signo kompetansesenter155.413 Gj